ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016


ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Ježiško už porozdával darčeky a všetci sa chystáme na príchod Nového roka. Hoci viem, že príde ďalší rok a s tým aj spojená oslava, ešte stále si vychutnávam dozvuky z Vianoc a teším sa z darčekov, ktoré som si našla pod vianočným stromčekom. Či to boli prekvapenia alebo nie, každý jeden darček mi robí obrovskú radosť a už sa neviem dočkať, keď si ich naplno začnem užívať. A čo vy, aké ste mali Vianoce a čo zaujímavé ste si našli pod stromčekom? Moji milí čitatelia uvedomujem si, že som vám ani nestihla popriať príjemné sviatky (myslela som na vás), ale verím, že ste ich všetci strávili v kruhu najbližších a milovaných a v radostnej atmosfére. Teraz sa určite chystáte na poriadnu žúrku, či doma, niekde na chate alebo priamo v centre mesta. 

         Šampanské, prskavky, ohňostroj, hudba, ľudia, vrátane vás nahodení do gala a novoročné predsavzatia - to všetko patrí k tomu, aby ste privítali rok 2016. U mňa bude Silvester skôr papučový, ale aj tak si ho užijem. Novoročné predsavzatia sú u mňa tabu a skôr dávam na slová, aby ten Nový rok bol lepší ako ten predtým. Hovorím si, že ak niečo chcem zmeniť, tak nech to predsa zmením v momente, keď to potrebujem alebo cítim, no nie? Alebo Nový rok zvyknem poňať ako výzvu, aby som robila veci lepšie ako v tom predchádzajúcom roku. No, nechám sa prekvapiť ako to celé dopadne. :-) Jedno viem isto, a teda, že aj v roku 2016 chcem naďalej pokračovať v blogovaní, ktoré mi robí radosť, učí ma a ukazuje mi, v čom som dobrá a v čom by som sa mala ešte zlepšiť. Je to taká záležitosť, ktorá dokáže urobiť bežný deň mnohokrát nevšedným. Samozrejme, že to všetko by som však nedokázala bez môjho priateľa, ktorý je najväčší podporovateľ môjho blogu a taktiež bez vás, ktorí ma vždy podporujete v tejto veľmi sympatickej činnosti. Ďakujem vám moji milí čitatelia a ďakujem aj mojim partnerom, s ktorými som mala možnosť spolupracovať v roku 2015.  

         A keďže pôvodne malo ísť o outfitový článok, ktorý sa v úvode zvrtol na niečo úplné iné, dovolím si ho aspoň outfitovými obrázkami ukončiť. Ten môj dnešný nie je slávnostný a ani ideálny na silvestrovskú párty, ale využiť sa dá najmä do práce. Je slušný, elegantný a nikoho tým neurazím. Nesmie chýbať "dokonalá pokrývka hlavy", ktorou je, ako máte možnosť vidieť, môj fialový klobúk od Parfois. A aký je to osud - uvedomila som si, že aj môj posledný minuloročný článok tu, bol práve s týmto klobúkom na hlave. Žeby sa to stalo každoročnou tradíciou? No, ktovie. Klobúk mi ladí v poslednom čase s veľmi ospevovaným rolákom, ktorého veľkou výhodu je, že dokáže zahriať u krku. Je veľmi dôležité, aby mi v zime na krk neťahalo z každej strany, a preto je pre mňa rolák ideálnou voľbou. Samozrejme, ak chcem totálne teplo, tak hrejivosť umocním pochopiteľne pridaním šálu. Okrem klobúka sú ďalšími výraznými doplnkami zelená kabelka a zelené náramky z minerálnych kameňov. Tak čo, môže byť? :-) 

Nezabudnite, že: A prečo radšej uprednostniť klobúk pred čiapkou? Klobúk pôsobí oveľa elegantnejšie ako čiapka s brmbolcom a je oveľa šetrnejší k vlasom ako spomínaná klasická čiapka, ktorá vlasy viac sťahuje. Skúste byť viac ohľaduplní a ušetrite klobúkom vaše vlasy pred poškodením. A vedzte, že tento módny doplnok sa viac hodí k elegantnému oblečeniu do práce ako nejaká vlnená čapica.  



Šťastný Nový rok 2016 vám praje vaša Katharine!  


ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016_Katharine-fashion is beautiful_Fialový klobúk_Do práce_Fialový rolák_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Rolák: Reserved
Nohavice: Motivi
Kabát: EyRI Fashion House
Klobúk: Parfois
Kabelka: JEJ
Čižmy: Eobuv

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,