KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY


KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



          Je pravdou, že nerada idem s davom ľudí, ale niekedy to nevychádza a ja s týmto davom jednoducho splyniem. Tentokrát som podľahla aj ja veľkým vzorovaným šálom, ktoré som konečne musela mať. Keď som si dala na seba ten môj prvý, hneď som pochopila, prečo tieto mega šály ostatné z vás tak milujú. Momentálne ich pokladám za dokonalý doplnok celého outfitu. A čo vy?
          
          Musíte uznať, tieto šály majú čosi do seba. Spestria akýkoľvek odev, doslova pomôžu zmeniť váš tuctový outfit na originálny look. Dokážu pritiahnuť pozornosť nielen okoloidúcich, ale dokonca aj vlastnej rodiny. Mojej sesternici stačil iba jeden moment, aby si kúpila presne taký ako ja. Len na chvíľu si vyskúšala ten môj a už vedela, že ho musí mať. Rovnako si tento módny kúsok podmanil aj srdce mojej krstnej mamy, ktorá sa rozhodla pre výrazný červený a už sa nevie dočkať, kedy prídu Vianoce. 

         Na mojom prvom dominujú farby ťavia srsť a oranžová (mohli ste ho vidieť u mňa na Facebooku tua na tom druhom najmä krémová. A hlavne v tom krémovom som si vyšla prednedávnom na predvianočné nákupy. Hoci je hrubý a veľký, necítim jeho hmotnosť. Výborne ma zahreje a baví ma jeho nosenie na niekoľko spôsobov. Tentokrát som k nemu skombinovala zelený kabát, krémovú čiapku s rukavicami, ružovú kabelku z JEJ a spodok som vyriešila v podobe čiernych džínsov a čiernych členkových čižiem, pričom všetky tieto veci úplne ladia s farbami šálu. 

          A kde som tieto šály pre seba a ostatných členov rodiny objednávala? Vygooglila som si niektoré e-shopy, no najviac ma zaujal svojou ponukou a cenami internetový obchod Šátky Levně. Niektoré z vás ho možno poznajú, niektoré nie, takže je to určite výborný tip, ak si chcete kúpiť tento pekný a praktický doplnok. Šátky Levně majú širokú ponuku rôznych šálov a šatiek, ktoré sa veľmi rýchlo míňajú, ale našťastie sa aj rýchlo dopĺňajú ďalšími novými. Ak si myslíte, že ste si vybrali ten najkrajší, ste na omyle. Pretože nová ponuka býva často ešte lepšia (aspoň v mojich očiach). Tento e-shop zameraný čisto len na šály a šatky ponúka svoj tovar za veľmi príjemné ceny, čo dozaista uľahčuje rozhodnutie, prečo si kupovať šály a šatky práve tam. Ďalším veľkým plusom pre mňa bola rýchla komunikácia, takáto promptnosť sa nevidí každý deň a v dnešnej dobe je to ozaj vzácne. Vlastne si ani nepamätám e-shop, kde by som badala takúto milú a bleskovú odozvu.

        No a keďže sa blížia Vianoce, tak ktovie, možno si niektorá z vás nejaký super šál nájde aj pod vianočným stromčekom. A ak nie, tak nabudúce aspoň budete vedieť, kde hľadať zaujímavý šál, či neobyčajnú šatku. Pokiaľ ide o mňa, tak tajne dúfam, že ešte nejaký ďalší šál si rozbalím pod vianočným stromčekom.

Vaša Katharine :-) 


KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KDE NAKUPOVAŤ TIE SPRÁVNE ŠÁLY_Katharine-fashion is beautiful_Veľký vzorovaný šál_Zelený kabát_Ružová kabelka JEJ_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver: ???
Džínsy: F&F
Kabát: Miss Sixty
Šál: www.satkylevne.cz
Čiapka: Klobučníctvo Oľgy Jadlerovej
Kožené rukavice: ???
Kabelka: JEJ
Topánky: VašeTopánky

Fashion is beautiful

Menovky: , , , ,