Pančušky


Pančušky Katharine-fashion is beautiful



          Dnes som sa hrabkala v skrinke a dostala som inšpiráciu na tento príspevok. Vlastním toľko farebných pančušiek, že keď si idem nejaké dať, neviem sa rozhodnúť. A tak si potom na seba  hodím džínsy. :-) Poznáte to alebo som jediná bláznivá baba s touto pančuškovou diagnózou? Veľmi mi je to ľúto, lebo si ich kupujem s vidinou farebných nôh, ktoré môžu urobiť radosť nielen mne, ale aj nejednému okoloidúcemu. :-)

         Farby ma neustále tešia, a keď som nimi obklopená, myslím pozitívne. Tak neviem prečo aj mojim nohám nedopriať takéto potešenie? Ste aj vy na farebné pančušky? Prezraďte mi, koľko ich vlastníte? A čo vaša obľúbená farba? Som zvedavá, aké si kúpim nabudúce. :-)

Inak chcem sa s vami podeliť o nasledujúcu pikošku: V jednom nemenovanom exkluzívnom obchode umiestnenom v jednom nemenovanom bratislavskom nákupnom centre som sa pýtala jednej nemenovanej pani "šóp asistentky", či majú e-shop. Odpovedala mi, že "Slečinka, snáď ste v šópe, tak asi máme, né?".  Od smiechu som skoro padla na zadok. Máte aj vy nejakú podobnú príhodu?

Vaša Katharine



Pančušky Katharine-fashion is beautiful


Fashion is beautiful

Menovky: